କାଳିଆର ଆଖି ଠାର କାଳିଆର ଆଖି ଠାର
ସମୁଦ୍ର ସମୁଦ୍ର
ତଳ ବରଡା ଖସି ପଡଇ ଉପର ହସିହସି ଗଡଇ ମଝି ଥାଇ କହେ ଭାଇ ମୋର ବେଶୀ ବେଳ ନାହିଁ କହି ହେବନାହିଁ କେବେ ଡାକରା ଆସେ ତଳ ବରଡା ଖସି ପଡଇ ଉପର ହସିହସି ଗଡଇ ମଝି ଥାଇ କହେ ଭାଇ ମୋର ବେଶୀ ବେଳ ନାହିଁ କହି ହେବନାହ...
ସପନ ସହର ସପନ ସହର
ତଳକୁ ଚାହୁଁଛି ଦୁଃଖରେ କହୁଛି ତୋ ଦିନ କାଳ ଗଲାଲ ମାଉସୀ ମୋ ଦିନ କାଳ ଆସୁଛି । ତଳକୁ ଚାହୁଁଛି ଦୁଃଖରେ କହୁଛି ତୋ ଦିନ କାଳ ଗଲାଲ ମାଉସୀ ମୋ ଦିନ କାଳ ଆସୁଛି ।